لرستان؛

وجود ۱۰۷ مدرسه خشتی گلی و کپری در لرستان

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: در حال حاضر ۱۳ طرح عمرانی در دست احداث داریم که از این تعداد ده طرح غیرفعال و سه طرح دیگر نیمه فعال هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ چگنی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان با بیان اینکه متاسفانه در بحث تامین اعتبارات با مشکلاتی مواجه هستیم گفت: نیاز است درباره تعمیرات فضا‌های آموزشی تدبیری بیندیشیم چرا که اعتبارات این بخش در سال قبل را دیر تخصیص دادند و تعمیرات امسال نیز اضافه شده و ما با تجمیع یک سری فضای آموزشی که نیاز به تعمیر و تجهیزات دارند روبرو هستیم.

وی افزود: درباره انشعابات (برق، آب، گاز و تلفن)، خرید تجهیزات و تعمیرات باید اهتمام ویژه‎ای داشته باشیم.

چگنی در ادامه با اشاره به وضعیت طرح‎‌هایی نظیر سالن‎‌های ورزشی، استخر شنا گفت: در حال حاضر ۱۳ طرح عمرانی نظیر فضای ورزشی، سالن‌های ورزشی و استخر شنا در دست احداث داریم که از این تعداد ده طرح غیرفعال و سه طرح دیگر نمیه فعال هستند و متاسفانه فنداسیون آن‌ها در بیابان ر‌ها شده است.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان افزود: از مجموع اعتبارات استانی سعی کرده‎ایم طرح جدیدی را تعریف نکنیم. نیازمند حمایت استانداری لرستان هستیم تا از دست این طرح‎‌های نیمه‌تمام ر‌هایی یابیم.

چگنی در ادامه با بیان اینکه ۴۳ مدرسه خشتی گلی و ۶۴ مدرسه کپری در استان وجود دارد گفت: در مناطق صعب‌العبوری که این مدارس وجود دارد از مصالح بومی برای ساخت مدارس استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار