رشت؛

برگزاری دوره های آموزشی کاربردی منطقه آزاد انزلی

بیش از 70 دوره آموزشی کاربردی ویژه جوانان سال گذشته در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تقویت نیروی انسانی متخصص و کارآمد ۷۳ دوره دوره‌های مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای ویژه جوانان در سال گذشته در منطقه آزاد انزلی برگزار شده است.

امین افقی افزود: امسال نیز دورهای جدید و متنوع آموزشی از سوی این سازمان با همکاری مشترک سازمان فنی و حرفه ای استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه کلاس های مهارت آموزی در ۲۰۰ رشته کاربردی به صورت رایگان برگزار می شود، اظهار داشت: مهارت آموزان پس از طی دوره‌های آموزشی تحت نظر اساتید مجرب و کسب مهارت‌های لازم و نیز اخذ گواهی نامه های بین المللی، شرایط ورود به بازار کار برایشان فراهم شده است.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: این دوره ها با حضور یک هزار و 54 نفر مهارت آموز (۸۱۷ مرد و ۲۳۷ زن) در مرکز ارتقای مهارت شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی برگزار شد و تعدادی از این افراد آموزش دیده وارد بازار کار شدند.

افقی تصریح کرد: حمایت های سازمان منطقه آزاد انزلی برای اولین بار در آموزشکده های فنی و حرفه ای کشور کارگاه تخصصی برگزاری دوره های آموزشی سولار یا سلول های خورشیدی در شهرک صنعتی این منطقه راه اندازی می شود.

 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.