قزوین؛

امنیت نتیجه همکاری نزدیک دستگاه‌های قضایی و انتظامی است

استاندار قزوین در نشست مشترک قضایی و انتظامی با بیان اینکه امنیت امروز نتیجه همکاری نزدیک این دو نهاد است گفت: امنیت پایدار در سطح مطلوب نیاز به عوامل گوناگون دارد و تعامل عوامل برای ارتقای امنیت یکی از ارکان اصلی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی افزود: امنیت اولین و در اولویت‌ترین کالا اجتماعی است که در بحث درون سرزمینی بر عهده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است.

رئیس کل دادگستری استان هم در این نشست، از شفاف سازی و ارائه خدمات ارزان و سریع دستگاه قضایی به مردم گفت.
جمال انصاری وجود امنیت را برای آحاد جامعه حیاتی دانست و افزود: نیروی انتظامی در راس این کار قرار دارد و برای دستیابی به امنیت نیاز به شاخص‌های فردی و اجتماعی هستیم که باید آن را در جامعه پیاده کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین هم از کاهش جرم و مشکلات در محلات استان گفت و افزود: با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برخی مشکلات در محلات پر خطر استان کاهش چشمگیر یافته است.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی یاد آور شد: با همکاری دستگاه‌های قضایی و نیروی انتظامی شاهد برخورد‌های قاطع با جرم و جنایت در استان هستیم.

فرمانده انتظامی استان هم در این همایش ازکاهش جرایم در استان خبر داد و گفت: از سال ۹۱ تا کنون میزبان جرایم استان بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافته و طی سه ماهه نخست سال جاری میزبان انوادع جرایم کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

سردار مهدی محمودی افزود: با همکاری خوب نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، کمترین جرایم در حوزه مختلف در استان رخ داده و از نظر امنیت با کمترین مشکل مواجه هستیم.

وی همچنین از راه اندازی گشت‌های ویژه برای مقابله با نا امنی‌های احتمالی در استان خبر داد.

در این همایش از قضات و عوامل قضایی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.