حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای؛

نمایش اقتدار و وحدت جهان اسلام تنها راه‌حل مساله فلسطین است

حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای از مسلمانان جهان خواست با وحدت و انسجام هرچه تمام‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای از مسلمانان جهان به ویژه ملت سرافراز ایران خواست با وحدت و انسجام هر چه تمام‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند، زیرا نمایش اقتدار و وحدت جهان اسلام تنها راه‌حل مساله فلسطین است.

در ابتدای این بیانیه آمده است: بی‌شک یکی از ماندگارترین میراث گرانسنگ امام‌خمینی (ره) برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در هر سال است. بدون شک به این سنت حسنه امروزه نه تنها در سراسر کشور ایران اسلامی بلکه در تمامی کشور‌های اسلامی منطقه و بسیاری از کشور‌های جهان عمل می‌شود و این راهپیمایی هر ساله با شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

حزب مردم‌سالاری در بیانیه خود ضمن دعوت از مسلمانان جهان به ویژه ملت سرافراز ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرده است: ایجاد اختلاف بین جهان اسلام و تزریق فکری و مالی تروریست‌هایی امثال داعش و همکاری با رژیم صهیونیستی از سوی برخی سردمداران کشور‌های اسلامی زمینه‌ساز گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی شده است؛ لذا امت اسلام صرفا با نمایش اقتدار و وحدت خویش باید از ملت مظلوم فلسطین دفاع نموده و راه‌حل مساله فلسطین به صورت جدی و ریشه‌ای را هموار سازند. انشاءالله

 

دعوت از مردم برای حضور در روز قدس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار