شیراز؛

کشف ۲۶۹ کیلوگرم حشیش/کشف کالای قاچاق میلیاردی

خبر‌های پلیس فارس در روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی داراب گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور بندر عباس - شیراز، ۶ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۶۶ عدد باطری، ۵ هزار و ۴ ثوب البسه، ۸ هزار کیلوگرم گیاهان دارویی و ۳ میلیون و ۴۲۸ هزار و ششصد نخ سیگار قاچاق و بدون مدارک گمرکی، با ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلون ریال کشف کردند.

سرهنگ رستمی تصریح کرد: ۶ نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.

پژو ۴۰۵ حامل حشیش به مقصد نرسید

فرمانده نیروی انتظامی فارس از کشف ۲۶۹ کیلوگرم حشیش در شهرستان نی ریز خبر داد.
سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور مواصلاتی سیرجان - قطرویه به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۶۹ کیلو گرم حشیش کشف و یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.

اقرار سارق به ۸ فقره سرقت
سرپرست پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک سارق و کشف هشت فقره سرقت منزل از وی خبر داد.
سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: مأموران کلانتری شیراز در جریان یک مورد سرقت منزل قرار گرفته و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این زمان یک نفر به مأموران مراجعه و اعلام کرد در زمان مراجعت به منزل متوجه حضور یک نفر در خانه شده که با کمک اهالی محل وی را دستگیر کرده اند.

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

سرهنگ سروقد افزود: در بازجویی‌های تکمیلی مأموران پلیس آگاهی استان از این متهم، وی تاکنون به هشت فقره سرقت منزل اقرار کرده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار