براساس اعلام مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی؛

53 کشته و زخمی در تیراندازی های 24 ساعت گذشته آمریکا

در 56 مورد تیراندازی گزارش شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا، دست کم 15 نفر کشته و 38 نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا، در یکی از موارد گزارش شده در ایالت تنسی در جنوب غربی ممفیس دو مرد به ضرب گلوله زخمی شدند. این حادثه در نتیجه حمله یک نفر به خانه ای در این منطقه رخ داد و حال دو زخمی حادثه وخیم است.

پلیس اوکلاهاما از یک مورد تیراندازی در نزدیکی میامی خبر داد که در نتیجه آن دو نفر زخمی شدند. پلیس می گوید هنوز سرنخی درباره علت این تیراندازی یا انگیزه ضارب برای تیراندازی پیدا نکرده است. در حادثه دیگری در منطقه دیتون در ایالت اوهایو سه نفر زخمی شدند و یک نفر نیز به ضرب چاقو راهی بیمارستان شد.

هفت مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت اوهایو ثبت شده است که در نتیجه آنها دو نفر کشته شدند و هشت تن دیگر زخمی شدند. در هشت مورد تیراندازی در شبانه روز گذشته در ایالت کالیفرنیا نیز پنج نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند. 12 مورد از تیراندازی های ثبت شده در 24 ساعت گذشته قربانی (کشته یا زخمی) در پی نداشته است.

به گزارش مرکز ثبت خشونت های تسلیحاتی در آمریکا و با توجه به گزارش های دریافتی، 134 مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت منتهی به سه شنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که در نتیجه آنها دست کم 47 نفر کشته و 75 نفر زخمی شدند. 

بر این اساس طی 48 ساعت گذشته در آمریکا 190مورد تیراندازی در آمریکا به ثبت رسیده است که در نتیجه آنها 62 نفر کشته و113 نفر زخمی شدند

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار