یخچالی: منتقدان بسکتبال همیشه حرفی برای گفتن دارند

ملی پوش بسکتبال گفت: تیم ملی هر نتیجه ای که کسب کند، منتقدان واکنش نشان می دهند.

ویرایش///یخچالی: منتقدین بسکتبال همیشه حرفی برای گفتن دارندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ملی پوشان بسکتبال کشورمان سه دیدار تدارکاتی برابر تیم چین برگزار کردند و متحمل دو شکست شدند.

تيم ملى كشورمان، پس از دو باخت برابر تیم چین مورد نقد و واکنش شدید کارشناسان بسکتبال قرار گرفت که در نهایت سبب ناراحت بازيكنان بسكتبال شد.

ملی پوشان ايران پس از استراحت 10 روزه باید خود را برای رقابت های اطلس اسپورت چین آماده کنند.این بازی ها در اواخر تیر ماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

بهنام یخچالی بازیکن تیم ملی کشورمان در خصوص واکنش منتقدان بسکتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی ایران پس از پایان لیگ تنها یک هفته فرصت داشت تا خود را برای بازی های دوستانه با چین آماده کند.این زمان کوتاه برای هماهنگ شدن با تیم بسیار کم است و به طور حتم انتظاری بیشتر از این نمی توان داشت.البته با گذشت زمان با تیم هماهنگ تر می شویم و در تورنمت اطلس نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

منتقدان بسکتبال همیشه حرفی برای گفتن دارند

یخچالی درباره واکنش منتقدان بسکتبال به برگزاری سه دیدار دوستانه با چین و عملکرد ضعیف تیم ملی،عنوان کرد:منتقدان بسکتبال از گذشته حضور داشتند و تیم ملی هر نتیجه ای را که کسب می کرد واکنشی نشان می دادند،در واقع همیشه  حرفی برای گفتن دارند.این افراد یا از بسکتبال چیزی نمی دانند یا اگر هم می دانند خود را به گمراهی می زنند.

حدود 9 ماه در لیگ بودیم و پس از آن تنها یک هفته فرصت ریکاوری داشتیم و همچنین یک هفته زمان بود تا خود را برای این بازی ها آماده کنیم.بنابراین من نمی دانم چطور این حرف ها را می زنند.همین افراد در بازی اولی که برابر این تیم به برتری رسیدیم گفتند بازیکنان اصلی در تیم چین حضور نداشتند و در دو دیدار بعدی که بازی را واگذار کردیم حرفشان عوض شد.

 

تیم ملی توجهی به حواشی ندارد

بازیکن تیم ملی ادامه داد: این افراد دنبال این هستند که بر روی عملکرد بازیکنان و کادرفنی تاثیر منفی بگذارند اما تیم ملی با انسجامی که دارد به این حرف ها توجهی نمی کند.البته حمایت فدراسیون هم به این قضیه کمک زيادى كرده است.

در تیم ملی آرامش داریم

یخچالی افزود:ما در تيم بسيار جوان و البته با انگیزه هستيم و به طور حتم اگر بیشتر تمرین کنیم هماهنگ تر می شویم. در حال حاضر در تیم ملی آرامش خاصی وجود دارد و همه بازیکنان و کادر فنی باهم همدل هستند و این صمیمیت باعث می شود که نتیجه بهتری در بازی های آینده کسب کنیم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار