سمنان؛

آغاز طرح تابستانی پلیس راه در استان سمنان

طرح تابستانی پلیس از اول تیر تا اول مهر ماه با هدف روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات و تلفات انسانی در جاده های استان اجرا می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: طرح تابستانی پلیس از اول تیر تا اول مهر ماه با هدف روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات و تلفات انسانی در جاده های استان بخصوص جاده پر تردد تهران - مشهد اجرا می شود .

وی افزود : ثبت سرعت متوسط خودروها با 40 دوربین سرعت سنج ، بازدید از پایانه های مسافربری برای بررسی تجهیزات اتوبوس ها ، گشت های محسوس و نامحسوس و آموزش عمومی فرهنگ ترافیک برای رانندگان مسافربری و باربری و موتور سیکلت سواران در روستاها از برنامه های این طرح سه ماهه است .

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه این استان هفت استان کشور ارتباط مواصلاتی دارد، افزود: پرخطرترین محور استان سمنان، مسیر شاهرود به میامی و میامی به سبزوار و مهمترین عامل تصادفات وتلفات در جاده های استان واژگونی ناشی از خواب آلودگی به علت کویری و یکنواخت بودن مسیر جاده هاست.

 

وی تصریح کرد : بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان جلو وعقب خودرو الزامی است و توصیه می شود رانندگان پس از هر دو ساعت رانندگی یک ربع استراحت کنند .

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.