زنجان؛

تمدید مهلت ارسال مقاله در همایش "کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی"

مهلت ارسال مقاله در دومین همایش علمی پژوهشی "کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی" تا ۱۵ تیر ماه تمدید شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: مراسم اختتامیه دومین همایش علمی پژوهشی "کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی" در روز پنجم مردادماه در سالن فرهنگسرای اشراق خدابنده برگزار می‌شود.

مقدم هدف از این برنامه را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی دانسته و افزود: این همایش به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و حضرت معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی مطالعات نظری و مطالعات کاربردی را از محور‌های فراخوان مقاله در این همایش عنوان کرد.

طبق فراخوان این همایش، مقالاتی می‌توانند وارد عرصه داوری شوند که حاصل پژوهش‌های علمی محقق در سطح مجلات علمی- پژوهشی و در بردارنده جنبه‌هایی از نوآوری باشد، اجزای ساختار مقاله علمی (چکیده، درآمد، متن، نتیجه‌گیری و فهرست منابع) در آن لحاظ شده باشد، ارجاعات به صورت درون متنی (نام و نام خانوادگی مولف، سال نشر: شماره صفحه) آورده شده و برای توضیحات لازم است از پی‌نوشت استفاده شود.
همجنین فهرست منابع مولف محور و با نام مولف آغاز شود، مقاله پیش‌تر در هیچ همایش و کنگره‌ای ارائه و چاپ نشده باشد. چکیده مقاله از ٢٠٠ کلمه بیشتر نباشد. مقالات ارسالی حداکثر ٢٠ صفحه A٤ به صورت یک رو، با فونت Lotus-١٢ و در نسخه word٢٠٠٧ تهیه و ارسال شود.

لازم به ذکر است که آثار برگزیده در قالب کتاب چاپ و برای صاحبان اثر ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.