ساری،

اشتغالزایی ۱۵۰ هزار جوان در مازندران

استاندار مازندران از اشتغالزایی ۱۵۰ هزار جوان چهار سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح در آئین تجلیل از فعالان سیاسی و خبرنگاران فعال غرب مازندران در انتخابات که در چالوس برگزار شد، گفت: دولت توانسته با برنامه ریزی مناسب ضمن حمایت از واحد‌های تولیدی در حال رکود، برای ۱۵۰ هزار جوان بیکار مازندرانی شغل پایدار ایجاد کند.
وی به تعطیلی تعدادی از واحد‌های تولیدی ۴ سال اخیر در مازندران اشاره کرد و افزود: در مقابل خیلی از واحد‌های تولیدی دچار مشکل اقتصادی نیز در این مدت از تسهیلات بسته رونق تولید بهره‌مند شدند.
استاندار مازندران گفت: در مجموع حدود یکهزار و ۱۰۰ واحد تولیدی استان در بخش‌های صنعتی و کشاورزی سال گذشته تسهیلات بسته رونق تولید را دریافت کردند.
فلاح با تاکید بر این که پرداخت تسهیلات رونق تولید امسال هم ادامه دارد، از مسئولان بویژه فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در هر شهرستانی خواست تا در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند.
استاندار مازندران همچنین از روستائیان استان به عنوان پیشرو مشارکت در انتخابات یاد کرد و گفت: روستائیان با وجود همه مشکلات و گرفتار‌های حوزه اقتصادی، در این دوره از انتخابات مشارکتی حدود ۹۹ درصدی داشتند.
فلاح به مشارکت رسانه‌ها و فعالان سیاسی در برگزاری پرشور انتخابات اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها با اطلاع رسانی خوب و جامع در فضا‌های مجازی و حقیقی بدرستی اهمیت و حساسیت این دوره از انتخابات را از ابعاد داخلی و خارجی تبیین و زمینه مشارکت حداکثری مردم در این عرصه سیاسی فراهم کردند.
وی گفت: با همه تبلیغات سوء دشمنان به منظور کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در این عرصه سیاسی، اما ملت آگاه و همیشه سرافراز ایران اسلامی در این دوره از انتخابات بیشترین مشارکت را داشتند.
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از پیشکسوتان رسانه‌ای غرب مازندران و مسئولان برگزاری انتخابات استان قدردانی شد.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار