اردبیل؛

راه اندازی کتابخانه‌های سیار در روستاهای دور افتاده

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواستار توجه جدی فرمانداران به راه‌اندازی کتابخانه های عمومی سیار در روستاهای دورافتاده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل  در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار داشت:اقدام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در ترویج فرهنگ ائمه اطهار(ع) و نهادینه شدن عادت به کتابخوانی در جامعه شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی مشارکت همه دستگاه‌های اجرائی و فرهنگی در جشنواره را خواستار شده و افزود: الگوبرداری مردم از سبک زندگی اسلامی در برطرف کردن بسیاری از معضلات خانوادگی و اجتماعی مفید خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مشارکت خیران نیکوکار در این جشنواره را یکی از جنبه‌های معنوی جشنواره دانست و بیان کرد: خیران استان اردبیل نشان داده‌اند که در حوزه ترویج معارف اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

عاملی ارائه خدمات به روستاهای محروم و دورافتاده را مورد تأکید قرار داده و تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی سیار می‌توانند راه‌حل مناسبی برای این مهم باشند.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار