اصفهان؛

اجرایی شدن مرحله سوم خط یک قطار شهری تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فاز سوم خط یک قطار شهری به دلیل عبور از محور تاریخی چهارباغ تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین در حاشیه راه اندازی آزمایشی فاز سوم خط یک قطارشهری اظهار کرد: امروز فاز سوم خط اول قطار شهری از مسیر چهار  راه تختی تا میدان آزادی برای تست راه اندازی شد.

وی افزود: این مسیر به دلیل عبور از رودخانه زاینده رود و ۲ ایستگاه  قبل و بعد از رودخانه زاینده رود یکی از بحرانی ترین قسمت های این فاز بوده اما خوشبختانه با رفع مشکلات عملیات اجرایی آن تکمیل شد.

این عضو شورای شهر و منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عملیات اجرایی فاز سوم خط یک قطار شهری تکمیل شده اما عملیات نازک کاری و تجهیزات تعدادی از ایستگاه های این مسیر باقی مانده که به تدریج مورد استفاده شهروندان قرار گرفته می شود.

معین با اشاره به اینکه این پروژه تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی انجام شد، ادامه داد: با مجوز سازمان میراث فرهنگی عملیات اجرایی این پروژه با سرعت در دست اجرا قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی های لازم برای تکمیل این پروژه انجام شده و امیدواریم  تا پایان سال جاری خط یک قطار شهری به طور کامل به بهره برداری برسد و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.