مهاباد؛

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز مهاباد در روز جهانی قدس

صدا وسیمای مرکز مهاباد با تهیه وپخش برنامه ویژه به انعکاس حضور گسترده مردم در راهپیمایی روزجهانی قدس می پردازد.

 

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، بر اساس اعلام روابط عمومی این مرکز، ویژه برنامه این روز در بخش رادیو با عنوان  «هاواری رزگاری (فریاد آزادی)» خواهد بود که مدت آن ۱۲۰ دقیقه است که همزمان با آغاز راهپیمایی شروع می شود و به طور زنده تا پایان مراسم به پوشش حضور گسترده مردم می پردازد.

تاریخچه اشغال فلسطین و جنایات صهیونیسم، بحث کارشناسی،پیام های مسئولین و مردم، موسیقی و سرود و ارتباط با مراکز از دیگر بخش های این برنامه است.

سیمای مرکز مهاباد هم برنامه ۱۵۰ دقیقه ای مفصل با عنوان«روز همبستگی » تدارک دیده که به صورت زنده به انعکاس حضور مردم غیور شهرستان مهاباد  خواهد پرداخت.

این برنامه درساختار ترکیبی با آیتم هایی همچون: پلاتو مجری،کلام نور، کارشناس، سرود، وله، گزارش و راهپیمایی و مراسم روز قدس را منعکس می نماید.

در بخش خبر هم مرکز مهاباد به تهیه گزارشهای متنوع خبری وتولیدی ومصاحبه با طبقات مختلف مردم برای پخش در شبکه مهاباد وبخشهای مختلف خبر سراسری می پردازد.

واحد خبر مرکز نیز چند روز قبل از روز جهانی قدس به این امر مهم پرداخته و با تهیه خبرهای مکتوب، گزارش های رادیویی و تلویزیونی تا پایان روز جهانی قدس به موضوع فلسطین و قدس می پردازد.

 انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.