پیرمردی که لقب سلطان پرنده ها را گرفت + فیلم

یک پیرمرد هندی توانست نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سوامیجی پیرمرد هندی بود که بدلیل علاقه زیاد در نگهداری از پرنده ها، در بین اهالی منطقه لقب سلطان پرنده‌ها را گرفت. عشق و علاقه‌ای که شروع آن به یک اتفاق بر‌می‌گشته است؛ گویا سالها پیش مرد هندی در یکی از جنگل‌های اطراف محل زندگی خود، دچار حادثه شده و مجبور به سپری کردن شب در همان مکان می‌شود، صبح روز بعد، صدها پرنده او را احاطه کرده بود، صحنه‌ای فوق العاده زیبا و رویایی که جرقه‌ی تاسیس یک مرکز توانبخشی برای پرندگان مجروح  و حادثه دیده از طرف هندو شد.

بیمارستان دامپزشکی او با داشتن یک مرکز توانبخشی مجهز، ده‌ها اتاق مخصوص و تمامی امکانات لازم برای نگهداری از گونه‌های مختلف پرنده، در کتاب جهانی گینس ثبت شده و هر روز کارشناسان و علاقمندان زیادی را برای بازدید به این مرکز می‌کشاند.

 مرکز Shuka Vana  حالا بیش از 1500 نوع پرنده را در خود جای جای داده، انواع طوطی، ماکائوها، کوکتوو، سایک ها و لوریکیت ها تنها بخشی از گونه 468 گونه پرنده مجموعه است. بیش از 50 کارمند در طول روز به تغذیه، درمان زخم و حتی آموزش پرنده ها مشغولند تا آنها را در برقراری ارتباط با انسان‌ها آماده کنند.

این مرد لقب سلطان پرنده ها را گرفت + فیلم

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار