اردبیل؛

کسب رتبه نخست کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اردبیل در کشور

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از کسب رتبه نخست کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی اردبیل در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی افزود: این کمیته سال گذشه توانست در بین تمام استان‌های کشور رتبه شاخص را به دست آورد که تاثیرات به سزایی در پویایی اقتصاد منطقه داشته است.

وی بیان کرد: نیاز است بانک‌های عامل با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی تعامل همه‌جانبه‌ای با آنها داشته باشند تا دغدغه و نگرانی صاحبان واحدهای تولیدی برطرف شود و بدون هیچ نگرانی به اشتغال و تولید در منطقه مشغول شوند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی مسئولان قضایی استان حمایت از سرمایه‌گذاران در منطقه بوده چرا که اگر بتوانیم روند سرمایه‌گذاری در اردبیل را تسهیل کنیم بی‌شک شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شویم که این امر ورود افراد به زندان را نیز کاهش خواهد داد.

خدادادی گفت: امروزه بسیاری از جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی و بیکاری در زندان به سر می‌برند که اگر روند اشتغال و اقتصاد در منطقه رونق گیرد این جوانان صاحب شغل شده و کمک شایانی به خود و خانواده‌هایشان می‌کنند.

وی گفت: با برگزاری جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشکلات 58 واحد تولیدی در اردبیل برطرف شده و هم اکنون این واحدها در راستای تولید و رونق اشتغال و اقتصاد منطقه گام اساسی برداشته‌اند.

خدادادی تصریح کرد: واحدهای تولیدی که مشکلات بانکی، اداری و سرمایه‌گذاری داشتند به جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان دعوت شدند که با بررسی مشکلات توسط مسئولان قضایی، بانک‌ها و بخش خصوصی مشکلات این واحدها برطرف می‌شود.

وی گفت: در سال گذشته اقدامات بسیار اساسی در راستای رونق تولید و اشتغال و حل مشکلات واحدهای تولیدی در اردبیل انجام شد که امسال نیز برنامه‌ریزی شده واحدهای تولیدی مشکل‌دار به جلسات کمیته قضایی معرفی شوند که در این جلسات مشکلات این واحدهای تولیدی بررسی و تصمیمات اساسی توسط مسئولان اتخاذ می‌شود.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.