ساری،

کاهش ۷۱ درصدی آمار غریق در مازندران

استاندار مازندران از کاهش ۷۱ درصدی آمار غریق در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح جلودار امروز در رزمایش طرح تابستانه پلیس و ساماندهی سواحل دریای مازندران به تعامل و همکاری‌های همه دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: برای اجرای طرح سالم سازی دریا و طرح تابستانه از اعتماد و انسجام بسیار خوبی در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برخورداریم.
استاندار مازندران با اشاره به کاهش ۲۹ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در ایام نوروز امسال از کاهش ۷۱ درصدی آمار غریق در تابستان سال ۱۳۹۵ در استان خبر داد.
فلاح جلودار با بیان این که تدابیر خاصی برای کنترل شهرک‌های ساحلی اندیشیده شده است، افزود: تمامی مدیران شهرک‌های ساحلی و پلاژ‌های خصوصی ساحلی ملزم به رعایت مسائل انتظامی، اجتماعی و به کارگیری ناجیان غریق در طرح‌های ایجاد شده در این شهرک‌ها هستند و در صورت رعایت نکردن این موضوع در صورت بروز هرگونه مشکلی، مسئولان شهرک‌های ساحلی باید پاسخگو باشند.
نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که امنیت یکی از مهمترین زیر ساخت‌های توسعه کشور است که باید به آن توجه جدی داشته باشیم بر پیشگیری از جرائم در سطح استان تاکید کرد و گفت: توسعه امنیت پایدار نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دست اندرکاران و مردم استان است.
وی با قدردانی از نیروی انتظامی استان در برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی و هماهنگی‌های خوب دستگاه‌های اجرایی استان، افزود: مازندران در بحث امنیت انتخابات و جلب مشارکت‌های مردمی برای حضور در این عرصه موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.
استاندار مازندران با بیان اینکه برای کنترل ترافیک باید همه دست در دست هم دهیم تا شرایط مناسبی را در استان ایجاد کنیم، گفت: اقدامات خوبی خصوصا در موضوعات فرهنگی در سواحل دریا انجام شده است و برای این که بتوانیم شرایط خوبی را برای استفاده همگانی از مواهب الهی و گردشگری در استان مهیا کنیم، نیروی انتظامی و دریابانی استان نظارت کامل را بر اجرای این طرح خواهند داشت.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.