رییس کل دادگستری لرستان:

احضار دستگاه‌های متولی طرح زیرگذر بهارستان خرم آباد توسط دستگاه قضایی

جعفر بدری گفت: طرح زیرگذر بهارستان در خرم‌آباد بدون داشتن اعتبار مورد نیاز از دو سال قبل شروع شده که به دلایل مختلف این طرح تعطیل شده و دستگاه قضایی با تلاش‌های سازمان بازرسی و دادستان مرکز استان افراد و دستگاه‌های متولی را احضار کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جعفر بدری،رییس کل دادگستری لرستان، به مناسبت هفته قوه قضائیه گفت : در سال گذشته ۱۳۷ هزار پرونده در محاکم قضایی استان مطرح شده و به همین میزان نیز پرونده مختومه شده است،


وی افزود: میانگین پرونده ورودی به دادگستری لرستان از میانگین کشوری پایین‌تر است و قضات در فضای خوبی توانسته‌اند به دعاوی رسیدگی کنند، زیرا از مجموع پرونده‌های وارده به سیستم دادگستری تنها ۱۷ درصد خواستار تجدید نظر شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به برخی طرح‌های نیمه‌تمام استان نیز گفت: برخی طرح‌های خدماتی بدون برنامه و اعتبار مورد نیاز آغاز به کار می‌کنند و در نیمه‌راه با تعطیلی طرح، موجبات نارضایتی مردم را فراهم نمی‌کنند.

بدری افزود: طرح زیرگذر بهارستان در خرم‌آباد بدون داشتن اعتبار مورد نیاز از دو سال قبل شروع شده که به دلایل مختلف این طرح تعطیل شده و دستگاه قضایی با تلاش‌های سازمان بازرسی و دادستان مرکز استان افراد و دستگاه‌های متولی را احضار کرده است.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار