یزد؛

تکرار نمایش اتحاد امت اسلامی در مصاف شیطانی صهیونیسم بین الملل

امام جمعه ابرکوه گفت: ملت ایران اسلامی در روز جهانی قدس همگام با جهان اسلام بار دیگر اتحاد امت اسلامی در مصاف با جبهه شیطانی صهیونیسم بین الملل را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه گفت : ملت با فریاد علیه امریکا و اسرائیل ناقوس مرگ سران شرک و کفر جهانی را به صدا در آوردند و به توصیه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به تقابل مستضعفین با مستکبرین جلوه ای عملی بخشیدند.

حجت الاسلام حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه با قدر دانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارکرد: ملت ایران اسلامی در روز جهانی قدس همگام با جهان اسلام بار دیگر اتحاد امت اسلامی در مصاف با جبهه شیطانی صهیونیسم بین الملل را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: باید قویاً ملت حامی دولت و دولت مجری آرمان ملت و انقلاب و فرامین رهبری انقلاب باشد و همه و همه به مؤلفه های عزت آفرین و اقتدار بخشی همچون امنیّت ، اقتدار ، استقلال فرهنگی و سیاسی و اقتصادی تقویت روحیه انقلابی و کفر ستیزی و جهادی در برابر توطئه های نرم و سخت دشمنان قسم خرده ملت ایران بپردازیم .

حسینی یاد آورشد: مسئله امنیت در کشور، استان و شهرستان حرف اوّل را می زند و یکی از مؤلفه های امنیّت این است که چشم الکترونیکی شهرستان را تقویت کنیم و با نصب دوربین ورودی و خروجی شهر را کنترل کنیم .

مردم مومن و روزه دار ابرکوه در 11 نقطه این شهرستان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و شعارهای کوبنده و انقلابی همچون مرگ بر اسراییل ، مرگ بر داعش صهیونیستی بر پیوند این گروهک تروریستی با رژیم صهیونیستی تاکید و انزجار خود را از گروهک تروریستی داعش اعلام کردند.

راهپیمایان پس از طی مسیرمیدان امام حسین(ع) ، خیابان شهید بهشتی، چهار راه سرو، خیابان منتهی به مصلی شهدای محراب محل برگزاری نماز جمعه با اجتماع دراین محل باسردادن شعار الله اکبر قطعنامه سراسری روز جهانی قدس را مورد تایید قرار دادند.

ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار