پرواز ارومیه – تهران به دلیل نقص فنی در تبریز فرود آمد

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پرواز شماره ۵۶۷۸ ارومیه – تهران به دلیل نقص فنی مجبور به فرود در فرودگاه شهر تبریز شد.

 
پرواز ارومیه – تهران به دلیل نقص فنی در تبریز فرود آمدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، کمال پرهیزکار مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پرواز شماره ۵۶۷۸ ارومیه – تهران به دلیل نقص فنی مجبور به فرود در فرودگاه شهر تبریز شد.

وی در خصوص علت فرود اضطراری پرواز ارومیه – تهران در فرودگاه تبریز اظهارداشت: این پرواز به دلیل نقص فنی مجبور به فرود در فرودگاه تبریز شده است.

وی ادامه داد: چون امکانات فنی رفع این نقص در تبریز مهیا بود هم اکنون در فرودگاه تبریز در حال رفع این مشکل هستند.

پرهیزکار اضافه کرد: در صورت رفع مشکل فنی این پرواز مجدد مسافران از طریق این پرواز به تهران سفر می کنند در صورت  رفع نشدن مشکل با پرواز دیگری به تهران اعزام می شوند.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی توضیح داد: پرواز شماره ۵۶۷۸ ارومیه – تهران مقرر بود ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه از ارومیه به سمت تهران انجام گیرد که به دلیل تاخیر بیش از دو ساعته این پرواز حوالی ساعت ۲۳ صورت گرفت که به دلیل نقص فنی مجبور به فرود در فرودگاه تبریز شد.

وی اعلام جزییات دقیق این پرواز و دلایل اصلی تاخیر را منوط به بررسی بیشتر دانست و گفت: درباره دلیل تاخیر بیش از دو ساعته چون از سمت تهران بوده نمی توان اظهار نظر کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ب

فرود اضطراری پرواز مشهد - اهواز در اصفهان/هواپیمای جایگزین عازم اهواز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۳ تير ۱۳۹۶
قدیم اینطوری بی خیال نبودن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۰۴ ۰۳ تير ۱۳۹۶
هم وطنان اذری گناه دارن//یه دونه از این هواپیما های نو بهشون بدید