استاندار ایلام خبر داد؛

توسعه زیر ساخت های بخش هلیلان

استاندار ایلام گفت: بیش از 360 میلیارد ریال در مجموع برای کمک به توسعه زیرساخت های بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول اختصاص می یابد.

توسعه زیر ساخت های بخش هلیلانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: بهسازی و آسفالت و تکمیل راه های روستایی، گازرسانی به 32 روستای بخش، آبرسانی به روستاها، ایستگاه های پمپاژ از جمله پروژه هایی است که در این بخش اجرایی می شود.

وی با اشاره به تلاش برای ارتقاء بخش هلیلان اظهار کرد: تلاش ما این است که برای ارتقاء این بخش از همه توان، نیروها و ظرفیت های انسانی برای این امر استفاده کنیم و در این رابطه اگر با هم افزایی و همیاری اقدام کنیم موفق خواهیم شد.

استاندار ایلام افزود: تلاش ما این است که علاوه بر گازدار کردن روستاهای این بخش نسبت به آبرسانی به روستاها و اراضی کشاورزی اقدام کنیم.

سلیمانی دشتکی از دیگر اقدامات دولت در بخش هلیلان را تلاش و پیگیری برای راه اندازی پتروشیمی عنوان کرد و ادامه داد: این بخش جوانان بسیار پرشور و پرتوانی دارد ولی باید برنامه ریزی هایی در بحث های فرهنگی و مبارزه با مواد مخدر در این بخش صورت گیرد چرا که اعتیاد و سلامت جوانان برای ما از هر جنگی پر اهمیت تر است و در راه مبارزه با مواد مخدر و حفظ سلامت جوانان از هیچ کاری فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ د

360 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه هلیلان

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.