تبدیل کرمانشاه به یک فرهنگسرا

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه تابستان امسال به یک فرهنگسرای بزرگ تبدیل می‌شود و هر شهروندی که از خانه خارج شود حتما یک رخداد فرهنگی را در شهر مشاهده خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛پوریا جلالی  معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه  با اشاره به برنامه‌هایی که شهرداری برای تابستان امسال و غنی سازی اوقات فراغت مردم در نظر گرفته، اظهار کرد: در این ایام شهر کرمانشاه به یک فرهنگسرای بزرگ تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در سطح همه مناطق برنامه‌های شاخصی در نظر گرفته شده و همه مردم نقاط مختلف شهر از برنامه‌ها بهره‌مند خواهند شد، تاکید کرد: هر شهروندی که در فصل تابستان از خانه خارج شود حتما یک رخداد فرهنگی را مشاهده خواهد کرد.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه در خصوص اهم این برنامه‌ها اظهار کرد: در سطح سه فرهنگسرای "گل نرگس"، "کوثر" و " شهر" بیش از 40 کلاس فرهنگی و آموزشی برگزار خواهد شد که عموم مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

جلالی همچنین از برپایی دو جشنواره ملی یونیما (تئاتر عروسکی) کشوری و استندآپ کمدی ملی در شهر کرمانشاه خبر داد.

این مسئول افزود: به احتمال زیاد کنسرت بزرگ موسیقی "بارانا" را هم در کرمانشاه خواهیم داشت که البته هنوز قطعی نشده است.

وی با اشاره به برپایی جشنواره‌های یک روزه "خانم خانه"، خاطرنشان کرد: این جشنواره‌ها با موضوعات متعدد آشپزی، شیرینی پزی و ... است.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه برپایی تئاترهای خیابانی، نمایشگاه عکس خیابانی، مسابقات فرهنگی و هنری، اکران فیلم در فرهنگسراها، سلسله همایش‌های خانواده و سلامت و... را از دیگر برنامه‌های شهرداری کرمانشاه برای تابستان امسال برشمرد.

جلالی با بیان اینکه سعی کردیم محوریت برنامه‌ها را به دل مساجد هم ببریم، تصریح کرد: در هر منطقه شهرداری سه تا پنج مسجد برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی برای مردم خواهند داشت.

 

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.