وقتی تنیس فقط در محدوده اتاق رئیس برگزار می شود

«فدراسیون تنیس این روزها بسیار بسته عمل میکند و این ورزش را مختص به پایتخت می داند و چراغ خاموش به کار خود ادامه می دهد» اینها گلایه های رئیس تنیس استان گلستان است.

به گزارش  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ؛سالهاست که در تنیس فقط چند نام را می شنویم و در مسابقات جهانی هم حرفی برای گفتن نداریم و صدای اعتراضی هم شنیده نمی شود نه اینکه اعتراضی نیست اما فاصله گوش های شنونده در پایتخت تا صدای معترضان آنقدر دور است که حتی تنیسور های داخل زمین بازی آقای رئیس در اوج سکوت هم اعتراض ها را نمی شنوند.

ورزش تنیس ماهیت انحصاری  داشت فقط کافی بود به فردی سپرده شود که افکارش منحصر به نقطه ای کور باشد، این را می گویند در و تخته ای که باید با هم جور باشند و جور شدند.

مسابقات کشورهای اسلامی در اردیبهشت امسال برگزار شد که رشته تنیس برای نخستین بار راهی این رقابت ها شد و مقامی هم به دست نیاورد.همچنین تنیس ایران را تنها به مسابقات دیویس کاپ می شناسند و دیگر مسابقاتی در این رشته ی هیجان انگیز برگزار نمی شود.

///کار نشود//وقتی تنیس فقط در محدوده اتاق رئیس برگزار می شود

یکی از معترضان به عملکرد رئیس فدراسیون تنیس از استان گلستان درد دلهای خود را این گونه آغاز کرد:

ابراهیم جرجانی، رئیس هیئت تنیس استان گلستان درباره مشکلات ورش تنیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تنیس ایران در حال حاضر تخصصی اداره نمی شود و از مدیریت خوبی برخوردار نیست.مجید شایسته،رئیس فدراسیون تنیس،به صورت خود محور عمل می کند و قدرت مدیریت این فدراسیون را به هیچ عنوان ندارد.

 همه از رئیس فدراسیون تنیس ناراضی هستند

 جرجانی ادامه داد: حدود  8 سال است که شایسته سکان دار فدراسیون تنیس است.در 4 سال نخست که کشاورز دبیر فدراسیون بود،تنیس ایران وضعیت بهتری داشت اما رفته رفته  تنیس ایران به زوال کشیده شد.همه مجامع استانی از عملکرد رئیس فدراسیون ناراضی هستند.

من خودم بارها نامه نگاری کردم و وضعیت اسفناک تنیس را به گوش شایسته رساندم اما وی به جای اینکه فکری به حال تنیس استان ها کند،به شدت برخورد کرد و  از در تهدید وارد شد.

تنیس در اکثر استان ها تعطیل است

 جرجانی افزود:تنیس ایران در اکثر استان ها تعطیل است.امکانات لازم در اختیار استان ها قرار نمی گیرد اگر هم بعضی از استان ها مانند اصفهان و یا مشهد امکانات دارند از قبل بوده است و گرنه در این چند سال اخیر هیچ گونه امکاناتی در اختیار استان ها قرار نگرفته است.

///کار نشود//وقتی تنیس فقط در محدوده اتاق رئیس برگزار می شود

شایسته پاسخگوی تماس های من نیست

 رئیس تنیس استان گلستان بیان کرد:من بارها با شایسته تماس گرفتم اما وی پاسخ تلفن های من را نمی دهد،زیرا نمی خواهد مشکلات تنیس را بشنود و برای آنها راه حلی بیاندیشد. اگر هم کسی ضعف های تنیس را بازگو کند سریع شخص را از آن سمتی که دارد حذف می کند. متاسفانه چراغ قرمز تنیس کشور خیلی وقت است که روشن شده و باید فکری به حال این رشته ورزشی کرد.

 وزیرورزش  به وضعیت  تنیس کشور رسیدگی کند

 وی عنوان کرد: از وزیر ورزش و جوانان می خواهم که به وضعیت تنیس کشور رسیدگی کند.باید یک جلسه ای تشکیل شود و تکلیف رئیس فدراسیون را با مجمع استان ها مشخص کند. ما از جیب خودمان هزینه تنیس را در استان گلستان پرداخت می کنیم،از رئیس فدراسیون تاکنون یک ریال هم دریافت نکردیم. شایسته در این چند سال یک بار هم به شهر گرگان سر نزده است تا وضعیت تنیس را از نزدیک ببیند.

///کار نشود//وقتی تنیس فقط در محدوده اتاق رئیس برگزار می شود

وزارتخانه به استان ها بازرس بفرستد

جرجانی بیان کرد:من همه این حرف هایی که زدم از روی سند و مدرک است. وزارتخانه هم می تواند به استان ها بازرس بفرستد تا وضعیت تنیس را از نزدیک ببیند و نمره بدهد.چرا در سوپر لیگ و لیگ دسته یک تعداد معدودی شرکت می کنند؟چرا بودجه در اختیار استان ها قرار نمی گیرد؟ همه این ها بحث برانگیز است و اگر با این شرایط پیش برویم تنیس ایران از بین خواهد رفت.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار