فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

انهدام ۲ باند مسلح با کشف یک تن و ۷۷۲ کیلوگرم مواد مخدر در شرق کشور

با انهدام ۲ باند مسلح مواد مخدر و دستگیری چهار قاچاقچی حرفه ای، یک تن و ۷۷۲ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات تکاوران پلیس در جنوب استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: به دلیل موقعیت خاص منطقه‌ای و همجواری سیستان و بلوچستان با ۲ مرکز مهم تولید و قاچاق مواد مخدر، مبارزه با این پدیده خانمان سوز در اولویت اصلی پلیس استان قرار دارد و اعضای باند‌های مسلح مواد مخدر به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند.

سردار رحیمی افزود: ماموران انتظامی شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر و سیب و سوران با پایش‌های دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند مسلح را که از مناطق صفر مرزی به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های کوهستانی و تیزرو اقدام به جابه جایی مواد مخدر به جنوب استان می‌کردند مورد شناسایی قرار دادند.

وی تصریح کرد: اعضای این باند مسلح پس از وارد شدن به کمین تکاوران پلیس در ارتفاعات میان سراوان و ایرانشهر با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.

وی ادامه داد: ماموران بعد از مدتی درگیری مسلحانه علاوه بر توقیف چهار دستگاه خودرو، یک تن و ۲۴۸ کیلوگرم تریاک، ۵۲ کیلوگرم هروئین و ۲ قبضه سلاح کلاش را کشف و سه قاچاقچی حرفه‌ای را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر دیگر گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های خاش و مهرستان پس از شناسایی قاچاقچیان مسلح و تیراندازی سوداگران مرگ، با آنان درگیر شده و بعد از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه علاوه بر توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، ۴۷۲ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سردار رحیمی گفت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط سیستان و بلوچستان اجازه نمی‌دهد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان قاطع خواهد بود.


انتهای پیام/ع

انهدام دو باند مسلح مواد مخدر در جنوب شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار