کرمانشاه؛

دعوت بانوی قایقران کرمانشاهی به اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام

سما یاسمی، بانوی قایقران کرمانشاهی برای شرکت در اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان رده سنی جوانان در بخش کایاک دعوت شد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رئیس هیأت قایقرانی استان کرمانشاه گفت: سما یاسمی، بانوی قایقران کرمانشاهی برای شرکت در اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان رده سنی جوانان در بخش کایاک دعوت شد.
محمد سهراب‌بیگ از حضور ۱۳ قایقران در ۲ بخش کایاک وکانو از استان‌های تهران، گیلان، هرمزگان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی در این دوره از مسابقه ها خبر داد.
وی افزود:چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان رده سنی جوانان دیروزدر دریاچه گیلارلو در گرمی استان اردبیل آغاز شد و تا ۲۱ تیرماه ادامه دارد.
در این اردو در بخش کایاک ساجده تبریزی، صدف مقدم پور، راسپینا قوی دل، سارا حسینی، ساقی خاقانی و ساغر خاقانی از تهران، الناز شیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان، سما یاسمی از کرمانشاه و کیانا کمال زاده از هرمزگان و در بخش کانوکانادایی پریسا محمدزاده و سارا درختی از گیلان و پرستو مهنما از آذربایجان شرقی حضور دارند.
به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، تیم ملی آب‌های آرام بانوان در بخش کایاک و کانو خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ آماده می‌کند.

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار