تهدید به ترور مقام ارشد دولت مالزی از سوی تروریست‌های داعش

دستیار ویژه بخش مبارزه با تروریسم مالزی از سوی تروریست‌های داعش در اندونزی تهدید به ترور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه استار، تروریست‌های اندونزی وابسته به گروه داعش از عناصر خود در مالزی خواستند «ایوب خان»، دستیار ویژه بخش مبارزه با تروریسم پلیس این کشور، را ترور کنند زیرا به گفته آنها، این فرد تهدیدی جدی علیه گروه‌های تروریستی در منطقه به حساب می‌آید.

در پیام تهدیدآمیز داعشی‌های اندونزی آمده است: در مالزی که اکنون تحت خلافت –خودخوانده داعش- قرار دارد، پلیسی به نام ایوب خان با دولت کافر همکاری می‌کند. او مسئول دستگیری سربازان خلافت در مالزی است. همه سربازان این خلافت، اکنون بیدار شوند و کار ایوب خان را که جرات کرده خلیفه «ابوبکر بغدادی» را به چالش بکشد، یکسره کنند.

تروریست‌های اندونزی بسیار متعصب و دارای شبکه‌های گسترده ای در منطقه و جهان هستند و چنین تهدید مستقیمی از جانب آنها می‌تواند بسیار خطرناک باشد. ایوب خان اعلام کرد وی نیز از این تهدید که هفته پیش در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته، آگاه است.

ایوب خان در این باره گفت: با اینکه تا به حال تهدیدات بسیاری علیه من شده‌؛ این نخستین بار است که تروریست‌های اندونزیایی برای کشتن من از تروریست‌های کشورهای منطقه درخواست کمک کرده‌اند. این تهدید در ماه مبارک رمضان مطرح شد زیرا تروریست‌ها معتقدند کشتن من به عنوان یک کافر در ماه مبارک، دارای ثواب بیشتری است.

پلیس مالزی اعلام کرد در 6 ماه اخیر دست‌کم 15 عملیات تروریستی را در کشور خنثی کرده و تاکنون فقط یک حمله مستقیم از سوی داعش در مالزی انجام شده است. حدود 300 نفر در مالزی به اتهام فعالیت‌های تروریستی دستگیر شده‌اند.

عناصر وابسته به داعش 28 ژوئن در یک مرکز تفریحی در «پوچونگ» مالزی حمله تروریستی انجام دادند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار