همدان؛

مرگ کوهنورد 49 ساله نورآبادی در قله بازگیر کوه گرین نهاوند

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند ازفوت مرد 49 ساله ای که شب در قله بازگیر کوه گرین نهاوند مفقود شده بود خبر داد.

مرگ کوهنورد 49 ساله نورآبادی در قله بازگیر کوه گرین نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد تقی شهبازی با اشاره به اینکه  پس از دریافت گزارش جمعه شب مبنی بر مفقود شدن فردی در کوههای گرین نهاوند 2 تیم امدادی متشکل از امداد گران کوهستان هلال احمر ، فوریتهای پزشکی و یک نفر پزشک به همراه تجهیزات مورد نیاز به منطقه اعزام شدند .

وی ادامه داد: با توجه به صخره ای بودن منطقه و تاریکی شب محل دقیق حضور فرد مورد نظر مشخص نبود که با تلاش تیم امداد و نجات کوهستان و فوریتهای پزشکی جستجو در منطقه عمومی کوه گرین انجام شد سرانجام شخص مزبور که مردی 55 ساله بود و به علت نارسایی قلبی بیهوش شده بود، ساعت 6 بامداد در قله بازگیر ارتفاعات گرین پیدا شد .

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند اظهار داشت: پس از ارائه خدمات اولیه پزشکی و امدادی به فرد مورد نظر که حال عمومی وی نیز زیاد مساعد نبود عملیات انتقال وی به پائین کوه انجام گرفت.

شهبازی گفت: با توجه به نامساعد بودن حال عمومی این کوهنورد که از اهالی شهرستان نور آباد استان لرستان بود از اورژانس هوایی همدان درخواست کمک شد که هلی کوپتر نیز به منطقه اعزام گردید اما متاسفانه به علت نارسایی قلبی فوت کردند و جسد وی به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شد.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.