سکوت بیرانوند بابت جدایی اش از پرسپولیس شکست

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سکوت من به نشانه رضایت رفتن از پرسپولیس نیست و قصد جدایی از این تیم را ندارم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بیرانوند در حاشیه مراسم تجلیل در ورزشگاه خرم آباد اظهار کرد: امسال سال فوتبالی خوبی داشتم و با تیم پرسپولیس علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر توانستیم به جمع هشت تیم برتر آسیا هم صعود کنیم و در تیم ملی نیز با صعود مقتدرانه به جام جهانی این موفقیت تکمیل شد. امسال نیز به دنبال ادامه این روند در تیم ملی و تیم پرسپولیس هستم.

وی درباره اینکه از پرسپولیس جدا می شود یا نه! بیان کرد: من تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارم و وقتی این قرارداد بلندمدت را بسته‌ام یعنی به دنبال اهداف زیادی با این تیم هستم و در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر لژیونر شدنم به گوش رسیده که سکوت کرده‌ام و این سکوت به نشانه رضایت برای رفتن از پرسپولیس نیست. من نمی‌خواهم از پرسپولیس بروم و عاشق این تیم هستم.

دروازه بان پرسپولیس در واکنش به رضایت برانکو برای جدایی اش خاطر نشان کرد: من چنین صحبتی را از برانکو نشنیدم، براین اساس نظری راجع به این موضوع ندارمو به هر حال برانکو مربی بزرگی است و اگر این اظهارات را مطرح کرده دلیل خاصی دارد اما من دوست دارم با پرسپولیس ادامه بدهم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار