اصفهان؛

رونمایی از پوستر جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های اصفهان

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان پوستر دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر برگزاری دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان گفت:این جشنواره همزمان با 17مرداد روز خبرنگار در دو محور حرفه ای (اصلی )و ویژه جنبی برگزار می شود .

سید محمد قلمکاریان افزود : مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس خبری (تک عکس و گزارش تصویری)، خبر، گزارش (خبری - تحقیقی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب ( نظم و نثر ) و کاریکاتور (طنز تصویری) از رشته های بخش حرفه ای این جشنواره است.
وی گفت : ترویج فرهنگ نماز در خانواده‌ها، قرآن و عترت،گفتمان ‌سازی اقتصاد مقاومتی با موضوعات ترویج استفاده از کالا و خدمات ساخت کشور و مدیریت و اصلاح الگوی مصرف، شهر خلاق، آسیب اجتماعی، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، مدیریت مصرف آب شرب و بهداشت، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و شهردار موفق نیز از موضوعات بخش جنبی این جشنواره است .

آثار ارسالی در بخش حرفه ای در قالب‌های مطبوعاتی و آثار بخش ویژه یا جنبی در قالب‌های گزارش، یادداشت و مقاله، عکس، طنز و کاریکاتور داوری می شود .

ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره از 25 خرداد آغاز شده و تا 15تیر ادامه داردهمچنین علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس ارسال کنند.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.