سنندج؛

آمادگی سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج در روز عرفه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج با اشاره به آمادگی این سازمان در روز عرفه رمضان گفت: 25 دستگاه اتوبوس شهروندان را روز عرفه در مسیر بهشت محمدی این شهرجابجامی کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛شکور صلواتی گفت: یکی از مشکلات عمده در روزهای عرفه اعیاد در مسیر بهشت محمدی مشکل ترافیک سنگین است که یکی از راهکارهای کاهش ترافیک در روز عرفه استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی از اختصاص 25 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی شهروندان در روز عرفه در مسیر بهشت محمدی خبر داد و گفت: این تعداد اتوبوس در سه مسیر اقدام به جابجایی شهروندان می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج گفت: برای اولین بار و در جهت رفاه حال ساکنان شهرک بهاران سه دستگاه اتوبوس در میدان اصلی این شهرک مستقر است و ساکنان بهارانی را در مسیر کمربندی بهشت محمدی به سازمان آرامستان‌ها منتقل خواهند کردد و این سه دستگاه در پایان مراسم نسبت به بازگشت ساکنان این ناحیه اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: پنج دستگاه اتوبوس دیگر در میدان آزادی مستقر است و این اتوبوس‌ها از طریق مسیر سه راه نمکی، چهار راه انقلاب نسبت به انتقال شهروندان به آرامستان بهشت محمدی اقدام خواهند کرد.

صلواتی اعلام کرد: 17 دستگاه اتوبوس هم در مسیر خیابان انقلاب و خیابان امام مستقر هستند و در این مسیر اقدام به انتقال شهروندان می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار