اسداللهی:

تمهیدات لازم برای برگزاری حج ایمن پیش بینی شده است

سرپرست روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت:تمهیدات لازم برای برگزاری حج ایمن پیش بینی شده است و دفتر نمایندگی ایران در عربستان به منظور رسیدگی به مشکلات زائران مستقر می شود.

تمهیدات لازم برای برگزاری حج ایمن پیش بینی شده استابراهیم اسداللهی سرپرست روابط عمومی سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برخی شایعات مبنی بر مشکلات به وجود آمده در  پرواز حجاج، اظهار کرد:تمهیدات لازم برای سفر حجاج پیش بینی شده است و دفتر نمایندگی ایران در مکه مستقر شده تا در صورت بروز مشکل، به آن رسیدگی کند. 

وی با بیان اینکه ایران روابط دیپلماتیک با عربستان ندارد، اما  تعداد 10 نفر از نیروهای کنسولی از ابتدای شوال تا پایان محرم در عربستان مستقر می شوند، تاکید کرد:دفتر بعثه مقام معظم رهبری را با آغاز سفر زائران به حج در عربستان فعال خواهیم کرد.

اسداللهی با بیان اینکه اتومبیل های ایمن برای حمل و نقل حجاج در عربستان پیش بینی شده است، تاکید کرد:تمام تمهیدات لازم برای حج ایمن در نظر گرفته شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۶ تير ۱۳۹۶
مگه پیامبر و امامان در زمان ابوسفیان،بنی امیه و بنی عباس با آن همه خطرات به حج نمی رفتند.حج مثل نماز واجب است
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۶ تير ۱۳۹۶
واقعا میخوایید تو این شرایط برید حج؟پول بریزید تو جیب هتل ها و مراکز خرید و دولت عربستان؟؟نکنید.توروخدا نکنید.بخدا همون پول رو به مستحق های مملکت بدید خدا هم خوشحال تره.عبادتی که با پر کردن جیب سعودی باشه فکر میکنم خدا هم ازش راضی نباشه.خود دانید
آخرین اخبار