اصفهان؛

آمادگی هوانیروز برای دفاع از میهن اسلامی

فرمانده هوانیروز ارتش: در هرنقطه ای که تهدید وجود داشته باشد خودمان را در کمترین زمان به آنجا می رسانیم و تهدید را در نطفه خفه می کنیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهانفرمانده هوانیروز ارتش امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی در حاشیه آیین معرفی فرمانده جدید مرکز آموزشی هوانیروز شهید وطن پور اصفهان اظهار داشت : نهضت قطعه سازی در هوانیروز راه افتاده است، نیروهای ما بسیار با انگیزه و انگشت روی ماشه منتظر فرمان ولایت هستند و با متخصصان داخلی و دانش بومی در ساخت و تولید قطعات بالگردی هیچگونه وابستگی به خارج نداریم .

وی گفت: توان تخصصیمان را در ابعاد عملیاتی ،آموزشی وتجهیزاتی مثل دوربین های دید در شب ،وسلاح های برد بلند ارتقا داده ایم  و از نظر توان عملیاتی نیز در  بالاتر از حد مطلوب قرار گرفته ایم و هیچ وقت این چنین آمادگی نداشته ایم .

وی ادامه داد هوانیروز همواره در حوادث طبیعی هم در کنار مردم بوده است و به عنوان نیروی اماده در ارتش جمهوری اسلامی ایران اماده خدمت به کشور و اسلام است.

در این مراسم سرهنگ خسروی به عنوان فرمانده جدید مرکز آموزشی هوانیروز شهید وطن پور اصفهان معرفی و از خدمات سرهنگ روحانی که سه و نیم سال فرماندهی این پایگاه را بر عهده داشت قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.