معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال یکهزار و ۷۵۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس، قم و عتبات عالیات اعزام شدند.

اعزام یکهزارو ۷۵۳ مددجوی آذربایجان شرقی به اردو‌های زیارتیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ زمانی معاون فرهنگی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای اعزام مددجویان به اردو‌های زیارتی بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از طریق کمک‌های مردمی هزینه شده است، گفت: طرح شوق زیارت با هدف اعزام مددجویانی که تا کنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) و امام رضا (ع) را نداشته‌اند، اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه ۴۱ نفر از مددجویان نیز در این مدت به عتبات عالیات اعزام شدند، اعلام کرد: مددجویان در مدت اقامت، بارگاه ملکوتی حضرت امام علی (ع) در نجف اشرف و حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) را در کربلای معلی زیارت کردند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

زمانی با اشاره به اهداف طرح شوق زیارت، افزود: اردو‌های زیارتی باهدف تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برای مددجویان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی با دعوت از خیران برای کمک به اعزام مددجویان به اردو‌های زیارتی، خاطرنشان کرد: مشارکت خیران در طرح شوق زیارت زمینه اعزام تعداد بیشتری از مددجویانی را که در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) هستند، فراهم می‌کند.
۶۹ هزار خانوار با جمعیتی حدود ۱۲۴ هزار مددجو در استان آذربایجان شرقی تحت حمایت این نهاد حمایتی هستند.

 

انتهای پیام/ش

یکهزارو ۷۵۳ مددجوی آذربایجان شرقی به اردو‌های زیارتی اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.