امام جمعه موقت بردخون؛

وضعیت آب بردخون بهبود یابد

امام جمعه موقت بردخون گفت: مردم به‌ویژه در محلات جنوبی شهر مشکل آب دارند و باید برای بهبود وضعیت آب در این شهر اقدامات اساسی انجام شود.

وضعیت آب بردخون بهبود یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت الاسلام محمد جواد عاشوری در خطبه‌های نماز عید فطر در جوار شهدای گمنام اظهار داشت: مسؤلان توجه ویژه و بیشتری به بخش بردخون کنند.

وی افزود: مردم به‌ویژه در محلات جنوبی شهر مشکل آب دارند اما متولیان به دنبال درآمدزایی و فروش آب هستند که لازم است ضمن تعمیر شبکه لوله‌کشی این خواست مردم را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، اضافه کرد: بیش از دو سال است که به دنبال اداره راه و شهرسازی شهرستان هستیم تا اینکه تابلوهایی به نام بردخون و تعیین حد ترخص و مسافت در مسیرهای منتهی به این شهر نصب شود اما تاکنون در این زمینه اقدامی نشده است.

عاشوری ادامه داد: مسئولان شهرستان دیدگاه خود را نسبت به بردخون تغییر دهند.

وی با تقدیر از مرزبانی خورخان گفت: لنج‌های صیادی به صورت غیر مجاز در محدوده بردخون اقدام به صید ترال می‌کنند که با تلاش صیادان و مرزبانی خورخان از فعالیت اخیر آنان جلوگیری شده است که مسئولان باید مانع از تکرار صید غیرمجاز این افراد شوند.

امام جمعه موقت بردخون همچنین مردم را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و خواستار توجه به خدای متعال و خداپرستی شد و از اقدامات هیئت‌های مذهبی در منطقه تقدیر کرد.

وی به انتصاب ولیعهد جدید عربستان اشاره کرد و مواضع این مسئول سعودی را نابخردانه دانست و گفت: واقعیت‌های امروز دنیا را ببینید و درس بگیرید.

 

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.