تظاهرات حامیان ترامپ در اعتراض به توهین‌ برخی شخصیت‌های مشهور به رئیس‌جمهور آمریکا

حدود 100 نفر از حامیان دونالد ترامپ در اعتراض به اظهارات جنجالی شخصیت‌های معروف علیه رئیس‌جمهور، در واشنگتن دی سی تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، تعدادی از فعالان محافظه کار حامی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (یکشنبه) در اعتراض به اقدامات تمسخرآمیز برخی از شخصیت های معروف علیه رئیس جمهور در واشنگتن دی سی تظاهرات برگزار کردند. این درحالیست که گفته می شود در این تظاهرات فقط حدود 100 نفر شرکت کردند.

این تظاهرات در مکان های مختلفی برگزار شد. در یکی از این تظاهرات که نزدیک بنای یادبود لینکلن برگزار شد، حامیان دونالد ترامپ با جمعی از مخالفان رئیس جمهور مواجه شدند.

در مقابل کاخ سفید هم حامیان دونالد ترامپ علیه تعدادی از شخصیت های معروف از جمله «جانی دپ»، بازیگر مشهور آمریکایی و «کتی گریفین»، کمدین آمریکایی که سخنانی تمسخرآمیز در خصوص ترور رئیس جمهور آمریکا مطرح کرده بودند، اعتراض کردند.

تظاهرکنندگان همچنین به نمایشنامه «ژولیس سزار» اثر شکسپیر که در آن یک شخصیت اصلیِ مشابه دونالد ترامپ ترور می شود، اعتراض کردند. در این تظاهرات «ریچارد اسپنسر»، نژادپرست حامی دونالد ترامپ و بنیانگذار جنبش «راست جایگزین» حضور داشت و در مقابل جمعیت تظاهرکنندگان سخنرانی کرد.

جانی دپ که بخاطر بازی در مجموعه فیلم های دزدان دریایی کاراییب شهرت زیادی بدست آورده است، چند روز پیش در جریان جشنواره موسیقی گلاستونبری انگلیس در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد: «آخرین باری که یک بازیگر رئیس جمهور آمریکا را ترور کرد کِی بود؟»

درباره اظهارات جنجالی جانی دپ بیشتر بخوانید

حدود یک ماه پیش هم کتی گریفین که مجری برنامه «شب سال نو» در یک دهه گذشته بوده است بخاطر انتشار عکسی از خود در حالی که سر بریده شده ترامپ را در دست داشت، از شبکه سی ان ان اخراج شد.

جانی دپ و کتی گریفین پیشتر از این اظهارات خود علیه دونالد ترامپ عذرخواهی کردند.


انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار