پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیون استان بوشهر 24 ساعته شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: همزمان با عید سعید فطر، پخش برنامه‌ها از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مرکز بوشهر ۲۴ ساعته شد.

پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیون استان بوشهر 24 ساعته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدحسین ناظر اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز بوشهر در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی براساس مطالبات و درخواست‌های مردم استان بوشهر طراحی، تدوین و پخش کرد که مورد رضایت مخاطبان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های معنوی و قرآنی متنوعی در رادیو و تلویزیون استان بوشهر تدوین و پخش شد گفت: در ماه ضیافت الهی برنامه‌های مختلفی در حوزه معنوی، معرفتی، قرآنی و فرهنگی پخش شد که بخشی از این برنامه‌ها از جمله مراسم ترتیل‌خوانی قرآن‌کریم به صورت زنده از حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر پخش می‌شد.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز بوشهر از 24 ساعته‌شدن پخش برنامه‌ها در صدا و سیمای مرکز بوشهر خبرداد و خاطر‌نشان کرد: همزمان با عید سعید فطر و بر‌اساس برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری‌ها و ابلاغیه‌ها برای تحقق «شبکه‌محوری» پخش برنامه‌ها از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مرکز بوشهر 24 ساعته شد.

ناظر با بیان اینکه افزایش ساعت پخش برنامه از صدا و سیمای مرکز بوشهر با برنامه‌ریزی لازم، اقدامات فنی و برنامه‌سازی محقق شده است، تصریح کرد: مردم خون گرم و دلیر استان بوشهر از امشب با افزایش 8 ساعت برنامه در صدا و سیما مخاطب 24 ساعته شبکه استانی بوشهر شدند.

وی با بیان اینکه این رسانه ملی دارای نیروهای توانمندی در تهیه، تولید و پخش برنامه‌ها است، افزود: صدا و سیمای مرکز بوشهر در تهیه و تولید برنامه‌ها دارای نیروهای توانمندی است به‌گونه‌ای که تولیدات برنامه‌‌‌سازان این استان از شبکه‌های مختلف سراسری پخش می‌شود.

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به پوشش تصویری و رادیویی در استان بوشهر بیان کرد: برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مرکز بوشهر با پوشش جمعیتی حدود 90 درصد از 5 ایستگاه پر قدرت رادیویی و تلویزیونی و 80 فرستنده کم‌قدرت دیگر که 35 درصد آن‌ها دیجیتال است، پخش می‌شود‌.

ناظر خاطر نشان کرد: قبل از اینکه پخش برنامه‌ها از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مرکز بوشهر 24 ساعته شود از این شبکه استانی بوشهر 16 ساعت برنامه پخش می‌کرد که با برنامه ریزی لازم، اقدامات فنی و برنامه سازی این افزایش ساعت محقق شده است.

 

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.