معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان:

تکذیب وقوع حادثه تروریستی در آزاد راه خرم‌آباد- زال

سرهنگ شیراوژن ضمن تکذیب وقوع حادثه تروریستی در آزادراه خرم‌آباد- پل زال گفت: حادثه رخ‌داده طی عصر امروز در این مسیر تروریستی نبوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛  سرهنگ شیراوژن معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: حادثه رخ داده در این محور مربوط به این موضوع می‌شود که یک خودرو با پلاک منطقه آزاد اروند در این مسیر بدون داشتن مجوز تردد داشته است.

وی با بیان اینکه این خودرو در ایست بازرسی مسیر متوقف نمی‌شود و بدون توجه به ایست بازرسی و هشدار مأموران حرکت می‌کند، گفت: نیرو‌های انتظامی منطقه گزارش حادثه را به پاسگاه بعدی می‌دهند و موضوع در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه نیرو‌های پلیس برای متوقف کردن خودرو چند تیر هوایی شلیک می‌کنند، گفت: در مسیر آزادراه سرنشین خودرو پس از ر‌ها کردن خودرو متواری می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودرو‌های پلاک اروند بدون داشتن مجوز ادامه داد: راننده خودرو پس از چند ساعت برای دریافت خودرو به پاسگاه مراجعه می‌کند.

سرهنگ شیراوژن با تاکید بر اینکه حادثه خاصی در آزادراه رخ نداده است، در واکنش به برخی شایعات و گمانه‌زنی‌ها در فضای مجازی گفت: هیچ‌گونه حادثه تروریستی در محور آزادراه خرم‌آباد- پل زال رخ نداده است.


انتهای پیام /د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.