نصب ۲۰ دوربین جدید کنترل سرعت در راه‌های استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: ۲۰ دوربین جدید کنترل سرعت در راه‌های استان بوشهر نصب می‌شود.

نصب ۲۰ دوربین جدید کنترل سرعت در راه‌های استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمیدرضا علم ظهر سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی شورای حمل و نقل و ترافیک استان بوشهر اظهار داشت: در راستای کنترل مناسب راه‌های استان بوشهر نسبت به نصب دوربین‌های هوشمند و کنترلی در راه‌های استان بوشهر اقدام شده است. نصب دوربین‌های کنترل سرعت نقش بسیار مهمی در کاهش متوسط سرعت خودروها در سطح راه‌های استان داشته است و این موضوع زمینه را برای کاهش تصادفات و متوفیان حوادث فراهم کرده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر بیان کرد: در سطح جاده‌های استان بوشهر تاکنون ۵۴ دوربین کنترل سرعت نصب شده است و در سال جاری نیز ۲۰ دوربین جدید نصب خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه عمر ناوگان اتوبوس‌رانی برون‌شهری استان بوشهر حدود چهار و نیم سال است، افزود: از همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت حمل و نقل استان بوشهر استفاده می‌کنیم.

 

نشست هم‌اندیشی حمل و نقل و ترافیک استان بوشهر با حضور مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل استانداری بوشهر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان و شهرداران بوشهر، گناوه، برازجان و کنگان برگزار شد.

 

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.