دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند ایرانشهری

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از شناسایی و دستگیری فردی كه اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب یک شهروند ایرانشهری كرده بود خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: در پی شكایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز به چهار میلیون و 500 هزار رالن از حساب بانكی وی، بررسی موضوع در دستور كار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.


جلیلیان ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاكی معلوم شد برداشت انجام شده از حساب وی در قالب دریافت رمز دوم کارت صورت گرفته است که پس از تحقیقات به عمل آمده متهم، که با شاکی رابطه دوستی صمیمانه ای داشت، شناسایی و دستگیر شد.


این مقام انتظامی افزود: با انجام تحقیقات تكمیلی متهم در بازجویی اولیه منکر ارتکاب جرم خود شد اما پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات کافی به بزه انتسابی خود اعتراف و عنوان داشت، بنده با شاکی همکار بودم و از این طریق پس از طرح دوستی با وی با دسترسی به اطلاعات کارت بانکی همکارم از اعتماد ان سوء استفاده کرده و اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی وی کردم.


فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با اشاره به اینكه متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد افزود: احساس آرامش کاربران فضای مجازی و کشف جرایم در فضای مجازی نشان دهنده اقتدار، تخصص و اشرافیت اطلاعاتی کاراگاهان پلیس فتا است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.