سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد:

بیش از ۵۵ میلیون ریال کالای قاچاق امسال کشف شد

شاهرودی گفت: گوشی موبایل در صدر اقلام قاچاق بروجرد است و طی سه ماهه نخست امسال ۵۵ میلیون و ۳۴۵ هزار ریال کالای قاچاق کشف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شاهرودی، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هشت پرونده قاچاق کالا در بروجرد تشکیل شده و بیشترین قاچاق کالا مربوط به گوشی موبایل و میوه است.

بیش از ۵۵ میلیون ریال کالای قاچاق امسال کشف شد

وی افزود: تاکنون قاچاق لوازم بهداشتی ، آرایشی، سیگار و لوازم خانگی در صدر بودند اما از ابتدای سال جاری یک اکیپی در راستای مبارزه با قاچاق این اقلام در بروجرد راه اندازی شده و قاچاق در این اقلام کاهش یافت.

وی گفت: اما طبق آمارها از ابتدای سال جاری تاکنون گوشی موبایل در صدر اقلام قاچاق بروجرد است و بعد از آن قاچاق میوه در رتبه بعدی قرار دارد و بیشترین قاچاق میوه مربوط به پرتقال بوده است.
شاهرودی از کشف و ضبط 35 عدد گوشی موبایل قاچاق و 660 کیلو پرتقال قاچاق در بروجرد خبر داد و افزود: طی سه ماهه نخست امسال این مقدار اقلام در بروجرد کشف و ضبط شده که ارزش ریالی آنها 55 میلیون و 345 هزار ریال بوده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: عمده گوشی های قاچاق در مغازه ها دیده می شود که گشت و کنترل برای جلوگیری و مبارزه با قاچاق ادامه داد.

انتهای پیام /د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.