بیرجند؛

بهره برداری از ۳۴۸ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی تا پایان امسال

تا پایان امسال ۳۴۸ واحد مسکونی برای خانواده‌های معلول تحت حمایت بهزیستی خراسان جنوبی به بهره‌ برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛علی عرب‌ نژاد مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح 348 واحد مسکونی برای معلولان در خراسان جنوبی گفت:از این تعداد 248 واحد در بیرجند، 20 واحد در سربیشه (فاز دو)،36واحد در اسلامیه فردوس، 28 واحد در نهبندان و 16 پروژه مسکن خانواده‌های دو عضو معلول است که تا پایان امسال بخشی در هفته بهزیستی و بخشی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌ رسد.

وی افزود:طرح آموزش و مشاوره ازدواج یکی از طرح‌های سازمان بهزیستی است که این طرح با هدف کنترل و کاهش طلاق در استان اجرا می‌شود.

عرب‌نژاد گفت:غربالگری مشاوره ژنتیک با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی دیگر از طرح‌هایی است که از سال گذشته آغاز و تاکنون 4 هزار و 600  نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به ارائه خدمات روان اجتماعی در مناطق حاشیه ‌نشین و سکونت گاه‌ ها و پایگاه ‌های خدمات اجتماعی افزود:از ابتدای دولت تاکنون به 35 هزار و 581 نفر خدمت ارائه شده است.

وی با بیان اینکه هزار و 800 نفر زیرپوشش طرح توانمندسازی سالمندان قرار گرفتند،گفت:بیمه اجتماعی زنان و دختران روستایی تا پایان سال گذشته 89 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.