جاور: امیدوارم مربی جدید تاثیر مثبتی روی قایقرانی داشته باشد

عضو تیم ملی قایقرانی کشورمان گفت: جیوگانیک مربی خوب و با سابقه ای است و امیدوارم 2 ماه مانده تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا، تاثیر مثبتی روی ورزش قایقرانی داشته باشد.

مهسا جاور در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوهای تیم ملی قایقرانی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: حدود 2 ماه تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا باقی مانده و تمام ورزشکاران درحال انجام تمرینات و بدنسازی هستند تا بتوانند نتایج خوبی را در این رقابت ها داشته باشند.

وی افزود: با جیوگانیک وارد سیستم تمرینی جدید شدیم و امیدوارم با ادامه روند کسب نتایج خوب بتوانیم در قهرمانی آسیا نیز موفق باشیم. در تایم تریل های تمرینی، نتایج ورزشکاران خوب است و درصدد هستیم تا در روزهای آینده آن را بهتر کنیم.

جاور درخصوص اختلافات روئینگ سواران با جیوگانیک نیز اظهار داشت: ورزشکاران دوست داشتند با افشین فرزام همکاری کنند و در اردوی قبل نیز این اتفاق رخ داد اما سپس حواشی زیاد شد و تصمیم گرفتیم تا با مربی جدید همکاری کنیم.

عضو تیم ملی قایقرانی در پایان گفت: جیوگانیک مربی خوب و با سابقه ای است و امیدوارم 2 ماه مانده تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا، تاثیر مثبتی روی ورزش قایقرانی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار