کرمانشاه؛

جوانرود یکی از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است

رییس دادگستری جوانرودگفت: این شهرستان علی رغم بوق‌های تبلیغاتی رسانه‌های معاند یکی از امن‌ترین شهرستانهای کشور است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حاجی مراد خسرو آبادی رییس دادگستری شهرستان جوانرود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر گفت: علیرغم بوق‌های تبلیغاتی رسانه‌های معاند جوانرود یکی از امن‌ترین شهرستا ن.‌های کشور است و این تنها حرف من نیست بلکه آمار و عملکرد ورودی پرونده و اسنادی است که در نیروی انتظامی ودادگستری موجود است.

وی اظهار داشت: کسانی که در گذشته موجب اخلال در نظم جامعه را فراهم می‌کردند با آنان برخورد قاطع صورت گرفته است، آنها از مردم اورامات جدا و از شهرستان تبعید و بیرون رانده شده اند و همچمین کسانی که وسوسه اختلال در نظم جامعه را داشته باشند دستگاه قضایی با قاطعیت انان برخورد خواهدکرد.

رییس دادگستری شهرستان جوانرود به افزایش ۲۰ در صدی پرونده‌های حقوقی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: ورود‌ی سال گذشته ۱۲ هزار پرونده بوده که سه هزارو ۵۰۰ پرونده مربوط به دادسرا، چهارهزار پرونده مربوط به دادگاه وچهار هزار پرونده دیگر نیز مربوط به شورای حل اختلاف بوده است.

خسرو آبادی از کاهش چشمگیر پرونده‌های خشن خبرداد و افزود: این امر میسر نبوده جز در سایه فرهنگ خود مردم جوانرود و همکاری مجموعه دستگاه قضایی وشورای تأمین شهرستان.

وی اظهارداشت: بیشتر پرونده‌ها مربوط به اختلافات ملکی، معاملاتی و خانوادگی است.

رییس دادگستری شهرستان جوانرود خاطر نشان کرد: زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی دراین شهرستان با وجود حجم زیادی از پرونده در دادگاه حقوقی کمتر از یک ماه و در دادگاه جزایی به کمتر از ۲۰ روز رسیده است.

خسرو آبادی یادآورشد: دادگستری جوانرودیکی از موفق‌ترین دادگستری‌ها در کاهش اطاله دادرسی بوده است.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار