کرمانشاه؛

انجام 10 هزار مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده خام دامی

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از انجام 10 هزار مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآوری، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت : 33 اکیپ ثابت و سیار روزانه در 2 شیفت کاری در قالب طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان بر فعالیت مراکز تهیه، فرآوری، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان کار نظارت و بازرسی بهداشتی را انجام دادند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به انجام 6 هزار و 222 نفر‌ساعت کار بازرسی انجام شده در قالب این طرح، افزود: در طرح مذکور بیش از پنج تن و 405 کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی ناسالم از مراکز فوق کشف، ضبط و از چرخه مصرف مردم خارج شد.

وی افزود : در بازرسی‌های صورت گرفته و از مجموع فرآورده‌های خام دامی کشف و ضبط شده سه هزار و 225 کیلوگرم مربوط به مراکز عرضه و 2 هزار و 180 کیلوگرم مربوط به کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی استان بوده است.

پرور گفت : در زمینه برخورد با واحدهای متخلف نیز 18 مورد به مراجع قضایی معرفی و چهار مورد نیز پلمب شدند.

این مسؤول تعداد مراکز تهیه، فرآوری، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان کرمانشاه را یک‌هزار و 982 واحد اعلام کرد و گفت: طی ماه مبارک رمضان و در قالب طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی 10 هزار و 35 مورد بازدید از مراکز فوق انجام شده است.

وی از شهروندان خواست که حتما گوشت و فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مجاز زیر نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید کشتار غیرمجاز جدا خوددارى کنند و همچنین هرگونه تخلف را از طریق شماره تماس چهاررقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار