مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز خرم‌آباد:

توزیع ۳۵۰ هزار نهال بین شهروندان خرم‌آبادی

اسد الهی، با بیان اینکه ۳۵۰ هزار نهال بین شهروندان خرم‌آبادی توزیع می‌شود گفت: به تعداد جمعیت شهر خرم‌آباد نهال برای کاشت تهیه‌ شده است.

اسد الهی، مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز خرم‌آباد، با بیان اینکه طرح هر شهروند یک نهال در خرم‌آباد اجرا می‌شود گفت: ۳۵۰ هزار نهال در بین شهروندان خرم‌آبادی برای کاشت توزیع می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر انواع گل و گیاه و درختان غیر مثمر مانند نارون، زبان‌گنجشک، چنار، کاج، سرو، زیتون‌تلخ و اقاقیا خریداری‌شده است و به تعداد جمعیت شهر خرم‌آباد نهال تهیه و توزیع می‌شود.

مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز خرم‌آباد گفت: این طرح از ابتدای سال آغازشده و تا پایان سال ادامه دارد، در صورت اعلام آمادگی مردم برای نگهداری و کاشت نهال می‌توانند به سازمان مراجعه کرده و نهال دریافت کنند.

وی در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهر خرم‌آباد گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز شهر خرم‌آباد حدود ۱۰ متر و نیم است که سعی بر تکمیل پارک‌های نیمه‌تمام ازجمله پارک شاپوری، کاسیت، پارک طلایی، صخره‌ای و پارک آپادانا است که تا پایان سال این پارک‌ها به اتمام می‌رسد و سرانه فضای سبز شهر خرم‌آباد به حد استاندارد کشوری و ۱۲ متر افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار