تقدیر امام جمعه گناوه از حضور مردم در تشییع پیکر شهید مدافع حرم

امام جمعه گناوه در پیامی از حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان جهت حضور در آیین تشییع پیکر مطهر شهید عیدمحمد رضایی دومین شهید مدافع حرم استان بوشهر قدردانی کرد.

تقدیر امام جمعه گناوه از حضور مردم در تشییع پیکر شهید مدافع حرمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در این پیام  آورده است: برخود می بالیم که مردم ولایتمدار این شهرستان از ابتدای خبر شهادت و مراسم تشییع این شهید والامقام که از مدافعان و مجاهدان حرم ولایت است، باحضور گسترده و پرخروش خود، قلب امام زمان (عج) و نایب برحق ایشان رهبرمعظم انقلاب را شاد کردند.

وی در ادامه این پیام یادآورشده است، حضور بی نظیر و غیرقابل توصیف مردم غیور و انقلابی این شهرستان در آئین خاکسپاری شهید مدافع حرم نشانه قلب پاک و خدایی آنان و عشق و ارادت و دلبستگی به شهدا، نظام و ولایت است که اجر آن در نزد خداوند و خود شهدا محفوط خواهد ماند.

امام جمعه گناوه اظهارکرد: بی شک این حضور باشکوه بخصوص جوانان در تشییع پیکر مطهر مدافع حرم ، نعمتی است که علاوه بر اینکه باید بخاطر آن به درگاه باریتعالی سجده شکر بجای آورد ، نشانگر فرهنگ ایثار و شهادت است که روز به روز در وجود جامعه زنده و پایدارتر خواهد ماند.

آیین تشییع و خاکسپاری پیکرمطهر شهید عیدمحمد رضایی عصر روز چهارشنبه در گناوه از بسیج مرکزی تا گلزار شهدا باحضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم، نیروهای انتظامی و نظامی، جامعه اهل سنت ، بسیجیان ، مهاجران کشور افغانستان و مسئولان استان و این شهرستان برگزارشد.

شهید عیدمحمدرضایی در شب های لیالی قدر ماه مبارک رمضان در عملیات آزادسازی تدمر به خیل شهدای دفاع از حرم اهل بیت (ع) پیوست.

این شهیدوالامقام از اتباع افغانستانی است که خانواده وی در گناوه سکونت دارند و عمده فامیل آنها در کاشان زندگی می کنند اما به درخواست پدر وی شهید در این بندر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.