شهرکرد؛

سینما غدیر شهرکرد فعالیت خود را از سر گرفت

سینما خانوادگی غدیر شهرکرد پس از چند سال تعطیلی، فعالیت فرهنگی و سینمایی خود را از سر گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از گشایش دوباره سینما خانوادگی غدیر شهرکرد خبر داد.

وی گفت: سینما غدیر شهرکرد پس از چند سال رکود و تعطیلی، از امروز شنبه ۱۰ تیر ۹۶ با برگزاری آیین گشایش و اکران فیلم سینمایی «اکسیدان» به صورت رسمی به عرصه سینما بازگشت و فعالیت فرهنگی و سینمایی خود برای عموم را از سر گرفت.

کارگران با بیان اینکه این سینما با سیستم جدید دیجیتال فیلم اکران می‌کند افزود: برای راه اندازی مجدد و تجهیز آن به دستگاه دیتا لیزری، یک میلیارد ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه استفاده از دستگاه دیتا لیزری جدیدترین فناوری در عرصه اکران فیلم‌های سینمایی بر روی پرده نقره‌ای در کشور می‌باشد اضافه کرد: نصب این سیستم در سینما غدیر شهرکرد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

کارگران ادامه داد: سینما غدیر شهرکرد هر روز در چهار سانس در ساعت‌های ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ پذیرای علاقمندان به آثار سینمایی خواهد بود.

وی یادآور شد: چهارمحال و بختیاری با داشتن ٩٠٠ هزار نفر جمعیت در ۹ شهرستان، تا پیش از این دارای ۲ سینما با حدود ٦٠٠ صندلی در شهرهای شهرکرد و بروجن بود که با فعال شدن سینما غدیر شهرکرد تعداد صندلی‌های سینمایی استان به یک هزار و ٣٠٠ صندلی افزایش یافت.

به گفته کارگران؛ به زودی چهار سینمای سیار نیز در این استان راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار