ناهنجاری‌های سواحل زیر ذره بین پلیس

پلیس با ناهنجاری‌های سواحل به طور جدی برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دومین نشست تخصصی روسای پلیس آگاهی استان‌های کشور که در ساری برگزار شد، با تأکید بر اینکه پلیس با ناهنجاری‌های سواحل به شدت برخورد می‌کند، گفت: حقوق مردم در طرح‌های سالم‌سازی دریا رعایت و طرح‌های ارزشمندی برای گردشگران باید ایجاد شود.

وی با اشاره به آغاز طر‌ح‌های دریا در استان‌های ساحلی کشور از دهم خرداد، افزود: این طرح‌ها با حضور پررنگ نیرو‌های انتظامی و پلیسی تا سوم مهرماه در سواحل کشور ادامه دارد.

فرمانده ناجا به افزایش ۲۰ درصدی سفر‌های تابستانی در ایام عید فطر به مازندران اشاره کرد و گفت: با همکاری مردم و ناجا آمار تلفات جاده‌ای و فوتی نیز در جاده‌های این استان ۲۰ درصد کاهش یافت.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان مدیریت سفر را در برگشت به منازل‌شان برای امروز و فردا رعایت کنند، افزود: حوصله در حین رانندگی سبب می‌شود تا سفر ایمنی در انتظار مسافران تابستانی باشد.

شناسایی ۵۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه ۵۰۰ نقطه حادثه‌خیز تا کنون در کشور شناسایی شده است، گفت: با تلاش وزارت راه و سازمان راهداری و کمک‌های استان‌ها بخش اعظمی از این نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده که درصدد رفع آن جهت کاهش حوادث جاده‌ای هستیم.

انتهای پیام/ع

شناسایی ۵۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار