روند توسعه روستاهای جنوب استان بوشهر شتاب بیشتری می‌گیرد

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه روستاهای جنوب استان شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

روند توسعه روستاهای جنوب استان بوشهر شتاب بیشتری می‌گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی عصر پنجشنبه در جمع دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای سرمستان از توابع بخش آبدان بیان داشت: توسعه پایدار روستاها با اجرایی شدن طرح‌های زیربنایی در حوزه اقتصادی و عمرانی امکان‌پذیر است که در این زمینه عزم مسئولان جدی است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: باید همه دستگاه‌ های اجرایی برای حل مشکلات روستائیان همدل و همگام باشند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم حوزه جنوب استان اظهار داشت: دسترسی مردم به امکانات روز در مناطق روستایی از اولویت‌های مهم است و الحمدالله کارهای خوبی در روستاهای جنوب استان انجام گرفته است.

الماسی ادامه داد: مشکلات روستای سرمستان را از نزدیک شاهد هستیم و کارهای خوبی در این روستا انجام گرفته است.

وی با توجه به درخواست‌های مکرر دهیار و اعضای شورای اسلامی سرمستان مبنی بر نبود خودرو حمل زباله قول مساعدت داد که این مشکل به زودی مرتفع شود.

نماینده جنوب استان ادامه داد: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای زیرسازی و آسفالت روستای سرمستان در نظر گرفته شده که به زودی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار