ترامپ: خروج ما از توافق یک‌جانبه آب و هوایی پاریس سبب ایجاد مشاغل برای آمریکایی‌ها می‌شود

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی از خروج این کشور از توافق آب و هوایی پاریس ابراز خشنودی کرد و آن را اقدامی در جهت افزایش مشاغل در این کشور دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آ اف پ، ترامپ در نشست انرژی که روز پنج‌شنبه در واشنگتن برگزار شد، ضمن یک جانبه خواندن توافق پاریس گفت، خروج آمریکا از این توافق سبب حفظ مشاغل در این کشور می‌شود.

وی گفت: ما امروز اینجا هستیم تا سیاست انرژی آمریکا را در مسیری جدید هدایت کنیم؛ مسیری که راه را برای ایجاد میلیون‌ها و میلیون‌ها شغل و تریلیون‌ها دلار ثروت باز می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا گفت: به منظور حفظ مشاغل، شرکت‌ها و کارگران، آمریکا را از توافق یک جانبه آب و هوایی پاریس خارج کردیم. دولت من به تازگی با احداث خط لوله جدید نفت خام به مکزیک موافقت کرده است که این مسئله صادرات انرژی آمریکا را تقویت می‌کند. این خط لوله درست از زیر دیوار (در مرز مکزیک) رد می‌شود، درست است؟ از زیر آن رد می‌شود.

ترامپ افزود: زمانی که موضوع آینده نیازهای انرژی آمریکا مطرح می‌شود، ما آن‌ها را می‌یابیم، درباره آن‌ها رویا‌پردازی می‌کنیم و ما آن‌ها را به وجود می‌آوریم. انرژی آمریکا به کشتی‌ها، به هواپیماها و به شهرهای ما قدرت می‌دهد. دست‌های آمریکا فولاد را خم می‌کند و بتنی را می‌ریزد که این انرژی را به سمت خانه‌های ما هدایت می‌کند.

انتهای پیام/

ابراز خرسندی ترامپ از خروج از توافق تاریخی پاریس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار