اصفهان؛

آغاز حفر چاه عمیق برای تأمین آب چهار روستای پادنای سمیرم

حفر چاه عمیق برای تأمین آب چهار روستای بخش پادنای بزرگ از توابع شهرستان سمیرم آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان درباره این پروژه گفت: پروژه آبرسانی به مجتمع چهار روستای کیفته گیویسین، قنات، دیده جان و سعادت آباد سمیرم با اعتبار اولیه چهار میلیارد ریال انجام خواهد شد.

محمد حسین قرائتی، ابراز امیدواری کرد: حفر این چاه مشکل سال های اخیر و بویژه خشکسالی های دنباله دار این منطقه را حل و فصل کند و به موضوع تامین آب شرب و بهداشتی این محل خاتمه دهد.

قرائتی با یادآوری اینکه بیش از 645 هزار نفر در استان اصفهان تحت پوشش آبفار هستند اظهار کرد: فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی شامل روستاهایی است که جمعیت آن‌ها بیش از 20 خانوار هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، بیان کرد: مجموع مشترکان شرکت آبفار 232 هزار مشترک هستند که 89 درصد مشترکان خانگی و 11 درصد دیگر نیز مشترکان غیر خانگی هستند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس نیز در این آئین خاطر نشان کرد: حفر چاه این مجتمع با جمعیتی بالغ بر دو هزار و 320نفر را پوشش خواهد داد.
اصغر سلیمی، خاطر نشان کرد: این جمعیت روستایی با احداث این مجتمع و حفر چاه در این مجموعه روستایی، از آب بهداشتی وپایدار بهره مند می شوند.

همچنین همزمان با این مراسم حفر چاه کمکی در روستای حیدر آباد علیمردانی از توابع بخش وردشت سمیرم، با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال آغاز شد.
بهره برداری از این پروژه نیز کمبود آب شرب وبهداشتی دوهزار و 960 نفر جمعیت این منطقه را جبران و مرتفع می کند.

 

 

انتهای پیام/م

 

حفر چاه عمیق برای تأمین آب چهار روستای پادنای سمیرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.